Tre lediga dagar.

Efter att ha jobbat fredag - tisdag och varit helt totalt slut när jag kom hem från jobbet i tisdags så sov jag 15 timmar i sträck. Gårdagen sedan gick ut på att tvätta handdukar och annars bara ligga i soffan och titta på tv-serie hela dagen. Andreas kunde inte förstå hur jag orkar, att jag inte tröttnar, men det gör jag inte. Tycker det är fantastiskt skönt och avkopplande. Tittar just nu på serien "Reign". Kan jag rekommendera!
 
Idag fortsätter tvättandet, men det blir kläder idag. Tänkte jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt. I övrigt är jag lite sugen på att spela sims, och annars bara ta det lugnt idag med. Vila upp mig!
 
Imorgon bär det av till Nässjö. Ska träffa en kompis och äta lunch och sedan ta några kort i musikaffären hon jobbar i. På vägen hem åker jag förbi min syster och hälsar på tänkte jag. Lämna av lite presenter till lilla Emmy.
 
På lördag är det jobb igen. Två helgen på raden blir det. Men denna helgen blir en kort helg i alla fall. Lördag kväll och söndag dag, sedan är jag ledig på måndag. Känns helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0