Tröttheten

Tur att jag ställer fler alarm på morgonen. I morse vakndade jag inte förrän efter alarm nr 2, och var då dö-trött. Men har sovit bra inatt, inga "jobbdrömmar". Dagen sedan har gått bra. Har varit roligt. Känns som jag haft koll och det har varit lagom mycket att göra efter att jag delegerat bort en del saker.
 
Nu är jag hemkommen och funderar på vad jag ska hitta på härnäst. Har dagpass imorgon också så tidig sänggång blir det i alla fall ikväll. Risken är om jag sätter mig och vilar nu att jag somnar i soffan. Garanterat. Är trött i ögonen så de nästan går i kors, och i huvudet för man tänker mycket när man jobbar och planerar och träffar mycket människor. Det tar på krafterna. Jobbigt ibland att vara trevlig hela tiden med, fast att jag själv blir glad av det och på bra humör.
 
Blir nog ändå en film nu. Och somnar jag så somnar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0